ja-serducho blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2007

taki widoczek zastalam w oknie kuchennym dzisiaj gdy zeszlam „bladym switem” (o 8:40!!!) na dol…

sniegowo001.jpg

…padalo i padalo…

sniegowo002.jpg

sniegowo004.jpg

…az napadalo…

sniegowo003.jpg

po poludniu wyszlismy z dzieciakami na dwor… Mniejszy narobil sladow…

sladyM.jpg

a Wieksza z Tatusiem ulepili

balwanki.jpg

potem poszlismy na krociutki spacerek…

…spotkalismy krzaczorek ktory znalam juz z wersji jesiennej:

krzaczorekSn.jpg

krzaczorekSn2.jpg

ech wiem ze malutko ale trzeba bylo widziec te radosc w oczach Grzdylkow!!!

oddech…

2 komentarzy

…bo chyba juz zdrowiejemy… cala nasza czworka :o)… jeszcze nie jest idealnie, Mniejszy sie smara, Wieksza kaszle, Moje Szczescie ma ciagle zawalone zatoki (choc jakby mniej…), moj kolczasty klebek sobie z gardla poszedl, aczkolwiek jeszcze kaszle… ale… Grzdylki sie slicznie razem bawia (czasem tez mniej slicznie…), az mnie sie lezki w oczach kreca… ze tak ladnie i tak razem…

wiec lapie oddech i…

takie cos widzialam dzisiejszego popoludnia na zewnatrz…

platkiSniegu001.jpg

platkiSniegu002.jpg

a tu – c.d. wariacji na temat choinki. nie jest to jakosc taka jak bym chciala, nie mam tyle czasu ile bym chciala poswiecic na proby i odkrywanie roznych tam takich, ale cos tam z tego wyszlo chyba…

aniolek001.jpg

choinkowe003.jpg

choinkowe004.jpg

a na koniec – aparaty komorkowe moich dzieci :P hihihi :)

telefony.jpg

:o)

w morde…

Brak komentarzy

juz nawet pisac mi sie nie chce… zwlaszcza ze na drugim blogu opisalam… czytaj TU … pokrotce: Wieksza kaszle tak ze pluca chce wypluc – aczkolwiek po zazywaniu przepisanego we wtorek syropku czestotliwosc kaszlu sie zmniejszyla, intensywnosc wcale… goraczka wieczorami i nocami sie pojawia w granicach nieco ponad 38…
Mniejszy zalapal kaszel potem katar okropny, w zasadzie on pierwszy zalapal, we wtorek sie okazalo ze ma zapalenie ucha. no. to do kompletu. dostal antybiotyk i w zasadzie jest mu lepiej – tak na oko :)
no i do kompletu – jakby tego bylo malo – ja tez sobie kaszle calkiem fajnie, kicham, i ogolnie czuje sie do… no. dziekuje za uwage.

…oby jak najwiecej takich obrazkow:

pianisci.jpg

:)


  • RSS