ja-serducho blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2003

no juz

4 komentarzy

no mysle ze na razie wystarczy. rozne coski pozmienialam, i tak juz sobie na razie bedzie. moze kroolisiowych linkow przybedzie ale grafika taka sobie zostanie. trudno siem mowi – innej nie umiem.
mam nadzieje ze to ostatnia notka z serii informacyjnej:)

sposob:)

2 komentarzy

sposob na odchudzanie wedlug mojej ulubionej pisarki:)
„Absolutnie najdoskonalszy sposob odchudzania, to jesc wylacznie to, czego sie nie lubi i co czlowiekowi wcale nie smakuje!!! PRzyjemnosc wprawdzie zadna, za to skutek gwarantowany.” :))))
ja siem nie piszem:)

no wiec tak…

1 komentarz

na razie sobie to bedzie wygladalo tak jak wyglada bo na htmlu siem nie znam i raczej ciezko mi bedzie zeby siem poznac:) ale to nie jest chyba najwazniejsze:)

Lucky siedzi cos podejrzanie cicho na dole chyba trzeba pojsc i sprawdzic co tez ta krooliczyca ciekawego wyrabia… gdzie siem zaszyla i jak ja stamtad wywabic:) hihi:)

to jestem

Brak komentarzy

az siem zdziwilam ale jednak mi siem blog zalozyl. hurra!
zastartujem stad moze bedzie lepiej? stary moj kochany blog zastrajkowal wiec nie wiem… ale obaczym.
a jak tu siem czcionkem zmienia? i w ogole! ech… nic tu nie umiem.no ale trudno:) moze cos mi siem wyjasni:)


  • RSS